Friss topikok

  • FullMoonDog (Pisti): @szkennel: szerintem jó! Tényleg szoktam is jó játékokat találni! (2010.04.07. 20:58) Fancy Pants Adventures 2
  • FullMoonDog (Pisti): Én játszok rajta! Szerintem élvezhető! Az a legjobb benne hogy teljesen reális! Ezen a HUNTERMATE-... (2010.02.08. 17:54) The Hunter
  • jumarhit12: király az oldal! (2009.10.24. 14:05) Tanks Territory
  • Napibaki: Üdv! Természetesen nem zavar és előre s sok sikert hozzá! Nekem az sem probléma ha pár játék ami... (2009.08.31. 15:07) Warmonger - Operation: Downtown Destruction

Tanks Territory

2009.07.24. 10:50 Napibaki

Még Nintendóra jelent meg annak idején egy Battle City nevű tankos játék ahol egy kőmadarat kellett megvédenünk az ellenségtől. A Tanks Territory annak egy továbbfejlesztett változata. Ebben a feladatunk egy vagy két játékos módban, hogy egy radart őrizzünk. A pályák nagyon hangulatosak, repülőgépek illetve rakéták száguldanak el a fejünk fölött, mintha egy óriási csatába csöppentünk volna. Megéri kipróbálni, annyi a javaslatom, hogy telepítésnél figyeljünk oda, hogy ne telepítsünk semmilyen toolbart!

Letöltés (12.2 MB)

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr551264650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása